אודות wisely.events, אישורי הגעה לחתונה, סידורי הושבה ורעיונות לחתונה

שני עקרונות מרכזיים שאנחנו מקפידים ליישם ולפתח שפועלים לטובתכם ולהצלחת האירוע שלכם: 

  1. לא רוקדים על שתי חתונות במקביל – מקפידים להתנהל כחברת בוטיק, כלומר, חשוב לנו יותר לתת לכם את היחס האישי מאשר להיות החברה הכי גדולה בתחום. זו הסיבה מדוע אנחנו לא מנהלים אישורי הגעה, סידורי הושבה ולא סידור שולחנות לחתונה בשני אירועים במקביל. בערב אחד אירוע אחד בלבד.
  2. מחדשים ומתחדשים ללא הפסקה – אנחנו מאמצים כל טכנולוגיה, אפליקציה ופיתוח דיגיטלי שיכול לייעל את השירות ולייצר רשימת מוזמנים לחתונה עדכנית ביותר (כדי להביא לחיסכון כספי אופטימלי). בנוסף, יש לנו אטרקציה לאירועים שתעיף את מצב הרוח למרומים ותסחט מהאורחים מחמאות על האירוע המיוחד.

כך אנחנו מתנהלים מאז הקמנו בשנת 2010 את wisely.events. ואין לנו שום כוונה לשנות את הדברים. בכל אירוע – חתונה, ברית או אירוע עסקי – הצורה בה מתנהלים שירותי אישורי הגעה, סידורי ההושבה, התקשורת עם האורחים ובמיוחד התקשורת מולכם (על כך נפרט מיד) – מחזקים אותנו להמשיך בדרך בה בחרנו.

"מושיקו היקר!!! אני רוצה להודות לך ולצוות הטלפניות שלך על אישור ההגעה המדוייקים שלכם! אבל חוץ מהדיוק אני חייבת להודות על היחס החם והמיידי שלך , מושיקו. הזמינות שלך בשעות ובימים לא הגיונים ממש לא מובנת מאליה! היה תענוג צרוף לעבוד מולך! ההודעות ששלחת לאורחים שלי, לפני האירוע ואחריו היו מרשימות ביותר, אני לא מפסיקה לקבל מחמאות! אז תודה!!!!!"
רימה ודימה
2016

מאפיין מיוחד ובלעדי בתקשורת מולכם

לכל זוג שאנחנו "מחתנים" מוצמד מנהל אירוע אישי. הכתובת הישירה לכל דבר ועניין ואשר עומדת לשירותכם בטלפון בווטס-אפ, ובמייל משעה 6 בבוקר ועד חצות: למתן טיפים חשובים, העברת דוחות אישורי הגעת אורחים, לשאלות ותשובות, לתכנון סידורי הושבה ולכל דבר ועניין שיכול לסייע ולהקל עליכם.

מאחר ושירות אישורי ההגעה לחתונה מתבצע ממש בישורת הסופית של ההכנות לחתונה (10 ימים לפני האירוע +-), הזמינות שלנו והקשר השוטף חשובים ביותר ויש לו השפעה ישירה על החיסכון בעלויות. איך? ככל שרשימת המוזמנים לחתונה מדוייקת יותר כך באפשרותכם להזמין מס' מנות מדוייק יותר ולחסוך אלפי ועיתים עשרות אלפי שקלים הן בהזמנת מנות מיותרות והן בהזמנת מנות רזרבה.

ובקצרה על רעיונות מגניבים לחתונה

כמו שירות המגנטים לחתונה. אבל לא השירות הרגיל עם צלם

וזנב של אורחים שמשתרך מאחוריו כדי לזכות בתמונה או שתיים. הפעם האורחים מצלמים את עצמם בסלולרי מתי שהם רוצים בפשטות ובקלות, היכן שבא להם (רחבת הריקודים… עם הסבתא… על הבר… על השולחנות.. במצבים קומיים…) וללא הגבלה. באמצעות קוד מיוחד שניתן לכל אורח (ומי שצריך עזרה יש צוותים שמסייעים) התמונות יעלו לאינסטגרם ומשם ON-LINE  על המסכים באולם. כל כמה שניות תמונה של אורח אחר. וָואווּ איך שזה מקפיץ את מצב הרוח ואת ההשתתפות הפעילה של כולם, וכמובן, מגביר את זרם המחמאות שתקבלו למחרת היום.

סמס דיגיטלי

צוות טלפניות מקצועי

דו"ח אישורים מקצועי

סמס תזכורת

ניווט ב- WAZE

סמס "תודה שחגגתם"

צוות דיילות

הזוגות המרוצים שלנו

רוצים עוד טיפים חשובים, לברר עוד פרטים? התקשרו אלינו ו'נשדך' לכם את מנהל אירוע שיהיה אחראי אישית לביצוע שירות אישורי ההגעה לחתונה, סידורי הושבה או מגנטים לחתונה. הוא יהיה הכתובת שלכם לכל בקשה וצורך

‎‎‎‎

האינסטגרם שלנו: